فضای کار اشتراکی آوانو

فریلنسر ها

فضایی پویا، آرام و منعطف برای فریلنسرهای هدفمند و حرفه ای که به دنبال ارتباط با متخصصان برای پیشبرد اهداف کاری خود با بهترین امکانات هستند.

01

کسب و کارها

02

 اتاق های جلسه ما همه چیز مورد نیاز برای داشتن یک جلسه کاری موفق را دارند. از این فضا برای برگزاری رویدادهای آموزشی، کار با مشتریان و موارد دیگر استفاده کنید. اتاق های جلسه ما از بهترین اتاق های شهر هستند.

استارتاپ ها

03

اگر تیمی جوان و پویا هستید و می خواهید در محیطی پر انرژی و با امکانات حرفه ای به راحتی کسب و کارتان را توسعه دهید، ما این فضا را در اختیارتان قرار می دهیم.

درباره فضای اشتراکی کاری

بهره وری بیشتر، فرسودگی کمتر

فضاهای کاری مشترک، مکان های کاری هستند که توسط کارمندان از راه دو، فریلنسرها، مشاوران و هر کس دیگری که ممکن است دفتر مرکزی نداشته باشد، اجاره می شوند. فضای اداری مشترک یک محل کار بسیار بزرگتر است که برای بسیاری از افراد به روشی مشابه اجاره داده می شود. در جایی که یک فریلنسر ممکن است یک میز و صندلی اجاره کند، یک شرکت استارتاپی ممکن است به صورت دوره ای یک میز یا اتاق اختصاصی را اجاره کند تا کل تیم خود را گرد هم آورد. این فضاهای اشتراکی برای شرکت هایی که در شرایط اقتصادی نیاز به فضای کوچکتر با هزینه ی کمتر می باشند نیز بسیار مناسب و کاربردی است.
اتاق جلسه فضای کار اشتراکی آوانو
اتاق شیشه ای فضای کار اشتراکی آوانو

امکانات و تسهیلات

خواه به یک دفتر خصوصی، مجموعه ای از دفاتر، یا فقط مکانی برای تنظیم لپ تاپ خود نیاز داشته باشید، بهترین فضای کاری مشترک را در اینجا خواهید یافت.

دسترسی 12 ساعته

دسترسی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب به غیر از روزهای تعطیل

اینترنت پر سرعت

خدمات اینترنت نامحدود با پشتیبانی 24 ساعته

خدمات حرفه ای

تیم متخصص آوانو در کنار شماست تا بتوانید با بهترین امکانات و فضای کاری مناسب، بیشترین بهره وری را در جهت اهداف کسب و کار خود داشته باشید.

اتاق جلسات

 اتاق های جلسه ما همه چیز مورد نیاز برای داشتن یک جلسه کاری موفق را دارند. از این فضا برای برگزاری رویدادهای آموزشی، کار با مشتریان و موارد دیگر استفاده کنید.

محیط دوستانه

محیط جوان، پرنشاط و حرفه ای برای کسانی که می خواهند در فضایی پویا همراه با شبکه سازی ارتباطی قدرتمند به اهداف کاری خود آسان تر دست یابند.

قهوه و چای

برخورداری از آشپزخانه با امکانات کامل برای پذیرایی از مهمانان و کارکنان

فضاهای در اختیار

طرح های قیمت گذاری فضا ها

تمام و احد های ارائه شده بسته به تجهریزات و امکاناتی که دارند از لحاظ قیمتی متفاوت می باشند که در جداول زیر شروع قیمت نواحی مختلف ذکر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی تماس بگیرید.

میز و صندلی

1/5

میلیون

/ ماه

هزینه ماهانه استفاده از امکانات جانبی:

  • کمد اختصاصی:100/000 تومان
  • وایفای: 150/000 تومان
  • تلفن:200/000 + هزینه مکالمه
  • استفاده از اتاق جلسات با تخفیف ویژه:400/000 برای هر ساعت برای کارکنان

واحد نوپا

200

میلیون

/ رهن سالانه

  • میز ثابت برای ۱ نفر
  • همه روزه | ساعت 9 صبح الی 9 شب
  • دسترسی به اتاق جلسات
    ( ۱۰ ساعت رایگان در ماه )
 
 

واحد رشد

12

میلیون

/ ماه

  • اتاق  اختصاصی 
  • همه روزه | ساعت 9 صبح الی 9 شب
  • دسترسی به اتاق جلسات
    ( ۱۰ ساعت رایگان در ماه )
  • کمد اختصاصی

یک فضای کاری مدرن برای حرفه ای های آزاد، استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک

فضای اشتراکی آوانو

بخشی از یک جامعه کارآفرین پر رونق باشید و از فرصت های هیجان انگیز برای یادگیری، شبکه سازی و همکاری با ما بهرمند شوید. لازم به ذکر است در صورت داشتن عملکرد خوب و ایده های نو، هلدینگ آوانو با سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما باعث پیشرفت بیشتر شما می شود.